ТРЗ услуги
Персоналът е един от ключовите фактори за успех в днешния динамичен и конкурентен свят. Осигурете си безпроблемно администриране и отчитане на работния процес на Вашите служители като ни се доверите и ни възложите обработката на заплатите им. Ние ще Ви консултираме за най-подходящия начин за отчитане на техните възнаграждения и за възможностите Ви за оптимизиране на осигурителната и данъчната тежест. Нашите ТРЗ услуги включват:
• Подаване на месечни осигурителни декларации;
• Подаване на уведомления в НАП при сключване, изменение и прекратяване на трудови договори;
• Деклариране в НОИ на болнични листове за временна неработоспособност и отглеждане на дете до 2 години;
• Изготвяне на ведомости, рекапитулации, фишове за заплати, служебни бележки и удостоверения за пенсиониране;
• Поддържане на трудовите досиета на Вашите работници и служители.

